Aloe vera este miraculoasa planta care aduce numeroase beneficii organismului uman. Produsele nu se folosesc pe post de medicamente, ci ele ajuta la mentinerea tanara si sanatoasa a corpului. Produsele sunt: ingrijirea pielii, bauturi nutritive, suplimente alimentare, ingrijire personala, cosmetice.

joi, 24 ianuarie 2013

Despre mine

Numele meu este Laura. Am 25 ani si locuiesc in Oradea. Am absolvit Universitatea "Babes-Bolyai" din Cluj-Napoca. M-am gandit sa incep o afacere cu produsele pe baza de aloe vera si cred ca in timp se va demonstra ca am facut o alegere buna. De aceea, te invit si pe tine alaturi de mine pentru a lucra impreuna la atingerea acestui scop. Cu cat mai repede cu atat mai bine. Nu doresc sa conving pe nimeni de nimic, caut colaboratori care vor sa faca aceasta afacere fara a fii nevoie de abureli si exagerari. M-am saturat de minciunile nenumaratilor mlm-isti care nu-ti spun deca partea frumoasa a lucrurilor.

De ce ai nevoie pentru a reusi?
Raspunsul pentru aceasta intrebare este relativ, practic depinde de fiecare persoana in parte, insa exista anumite "ingrediente": 
-sa-ti doresti foarte tare;
-sa ai acces la internet;
-sa-ti stabilesti obiectivul;
-nu eticheta lumea(de multe ori nici nu-ti trece prin cap cine ar putea fii interesat de aceasta afacere)
-de un mic capital de investitie (minim 50 euro) [nu investesti, nu castigi - regula de baza in afaceri] !

Poate pentru multi dintre noi, in Romania 50 euro este mult, insa daca ai ambitie, ii poti aduna in 2-3 luni :) si iti incepi propria afacere.

Statisticile arata ca femeile sunt in proportia cea mai mare in aceasta afacere si devin manager sau lideri!

Totul incepe de undeva, nu-i asa? :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Mesajul tau a fost trimis, urmeaza sa fie acceptat de catre mine si postat pe site! iti multumesc pentru interes!